早於8月時參加了biotherm skin vivo 發怖會, 送了sample 和一次免費facial.

IMG_8426.JPG 

 

今晚係 cwb times square biotherm 專門店做左啦, 超正呀!!! 雖然係 免費 的, 但完全無欺場, 做得好細心好details 呀!!

本來 book了做橄欖活膚系列, 但ba話這是改善皮膚彈性的facial, 二十多歲的我還不需要呢!

結果做了一個美白facial - 紅海藻淨白系列.

 facial 前, ba 幫我做skin test - 水份 40 (輕微缺水), 油份 30 (低與正常之間), 彈性 62 (正常).

ba 就我的肌膚簡單說了一些建議後便開始到 refesh room 做facial 了.

房內的裝潢都令人很舒服, 而且仲播放了一些音樂, relax relax.

ba 一邊做facial , 一邊講解正在使用的產品, 全個過程足足做了90 mins.

潔洗, 去角質(用機做), 精華, eye mask, hand mask , 唇 mask , 頭 和 肩頸按摩, 最厲害就係做左3個 face mask.

第一個 mask : 紅海藻5分鐘淨斑黑面膜 White D-Tox Rise off Mask

灰黑色水洗式面膜,帶有清新的花及柑橘香味,加速含有黑色素的死皮脱落,令色斑減淡,並有效淨化肌膚,收細毛孔,瞬間回復明亮膚色。

敷左之後, 一d 都唔會繃緊!!

 

第二個 mask : 溫泉SOS速效保濕面膜  Aquasource Non Stop Mask

10分鐘 SOS水療急救保濕面膜,24小時持續沐浴於天然溫泉水中。肌膚即時回復濕潤,不再繃緊,用感舒適。經實驗証明,通過極地考驗,擁有超強保濕功能。

這個 mask 我自己係 home 都有用, 不過無佢敷得咁厚!!!

 

第三個 mask : 紅海藻嫩白面膜  White D-Tox Tissue Mask 

美白精華成份浸透於柔軟的白色纖維面膜,發揮強效的即時嫩白效果。無論是急救美白抑或保濕面膜,用後肌膚即時回復亮澤。配合紅海藻淨白速效淡斑面膜一倂使用,令肌膚得到最佳美白效果。

敷這個 tissue mask 時, ba 仲係mask 之上放了一條微溫的毛巾, 唔知咁樣係咪易吸收d 呢!!!

 

 

到左最後仲同我塗左防曬 先走,

 紅海藻淨白調色底霜 SPF25/ PA++ (淡紫色) White D-Tox Cellular Make-up Base (Purple) SPF 25/PA++

紫色係自然膚色呀

 

做完 facial 以為佢會 hard sell 叫我買佢地d facial package, 但竟然無呀!!! 只係簡單咁介紹左佢地有d 咩 facial treatment & promotion 就放左我走. 原來我今次做的美白facial 要$470 一次. 效果唔錯. 不過我自己係其他 brand shop 有 facial package, 所以都無買到.  

IMG_8713.JPG 

arrow
arrow
    全站熱搜

    smallsmallfish 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()