close

 

前幾日去左 times square FANCL 推廣會,

但今次不是 promote FANCL 無加添 化妝品, 也不是 FANCL 皇牌 納米卸妝液........

而是 F&H by Fancl 營養補充品 health supplement

是次 推廣會場 的 主題 是  《F & H By FANCL 健康展覽會》

 

於會場可以接受高科技超聲波骨質密度分析, 準確評估患上骨質疏鬆症的風險

更有專業的健康顧問為你做一個詳細講解報告

DSC05406.JPG 

 

幾分鐘就完成了 骨質密度測試

而得出的結果 竟然是...............

DSC05407.JPG 

 

負數呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

雖然年紀唔細啦~但係都未至於有骨質疏鬆 喔!!

不過好彩, 指數也不是負得太多, 屬於 中風險

仲有得救!!  仲有得救!!

DSC05408.JPG 

 

報告都有提供一些 general 的 預防 及 改善 方法

我都要盡量改善下我o既不良生活習慣先得!

DSC05409.JPG 

 

其實除了骨質問題, 我更關注的是腸道問題,

自出來社會工作後, 生活壓力大了, 外餐次數多了, 睡眠質素也下降, 面色也比以前差了很多

相信大家都有中一兩樣

結果, 經過 健康顧問 再給我做一個健康分折後,

就買了我的 第一份 營養補充品 回家了

DSC05410.JPG  

 

大豆青汁

平時返工, 食水果蔬菜的分量實在太少了

大豆青汁可以補充 30克黃綠色蔬菜 大豆營養,

提供更多大豆的蛋白質 及大豆異黃酮

DSC05411.JPG 

 

淨腸益生菌

提供4種主要益生菌, 可以活化腸道,

特別適合因 生活緊張, 食無定時 或 排便有困擾 的人士

DSC05413a.JPG 

 

天然蘆薈

含有大量 蘆薈精華,

有助活躍腸道, 令腸道暢通,

亦有助活躍胃部機能, 增加胃部消化能力

DSC05415a.JPG 

 

最後, 也買了一樽 粒粒藍莓醬,

內有粒粒的新鮮藍莓

特別想送比 mom 食的, 可以有助視力健康

DSC05412.JPG 

 

買下買下, 就買左 $800 幾

送左以下的產品:

 

綜合維他命 B

促進新陳代謝, 可以預防粒粒, 肌膚乾燥

原來仲有 護肝 作用

DSC05417a.JPG 

 

另外, 仲送左 兩份 上煎綠茶, 共有 4小包

DSC05420.JPG 

 

仲有仲有,

買滿 $500 送的 $50 coupon, 都幾抵, 可以留返下次用!!!!

DSC05419.JPG 

 

F & H by Fancl 的 營養補充品 多數都是 30日-50日 分量 為一包/一盒的,

於是我今日 11月1日 就開始 食!!!

等我食一段時間睇下有無效果, 再出文 share 比大家知啦!!!!!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    smallsmallfish 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()