10 月尾去左 FANCL F&H 買左我第一份的 營養補充品,

想知我買左咩補品, 可以 按我 回顧.

每包食用30-50日的分量已經差唔多完成啦!!!

效果係點?! 我會o係另一篇文章再詳述

 

先黎睇下我去 FANCL 又買左咩野啦!

DSC05954.JPG 

 

其實以上只係一部份的分量, 有 d 放左o係公司, 有 d 比左人

除左有上次買過的 大豆青汁, 粒粒藍莓醬, 淨腸益生菌, 天然蘆薈,

今次仲有 七穀米通, 健體除倦黑蒜, 綜合護肝營養, 紫錐花驅寒抗感熱飲(柚子生薑味), 雙膠原緊緻提升面膜

 

七穀米通

當時o係 F&H 試食過, ba 仲加上藍莓醬比我食, 真係好香口好脆!!但係一點也不油膩架!

成份除左有發芽玄米, 仲有其他6種穀類

不經油炸, 不加食鹽, 不用化學調味料

DSC05964.JPG 

 

健體除倦黑蒜

因為我平時工作壓力大, 而且工時長, 所以特別容易疲倦,

ba 於是介紹我食 黑蒜

因為 黑蒜 可以去除自由基, 有助消除疲勞

而且佢仲可以加強血液流動暢通, 改善體質

DSC05966.JPG 

 

綜合護肝營養

含有多種營養, 可以去除肝臟於分解毒素時產生的自由基

可以有助肝臟排毒喔!!!

這個同樣是加強體態健康的, 與 健體除倦黑蒜 是一個健體的組合

ba 話兩者一齊食用就最好, 最有效果啦!

DSC05965.JPG 

 

紫錐花驅寒抗感熱飲(柚子生薑味)

買的時候一pack有5小包的,

這裡只是其中兩小包的分量, 其他的已經分左比人地飲

買佢係因為近來天氣寒冷, 好容易起感冒, 所以就試一試佢

佢適合係初起感冒時飲用, 含生薑有驅氣去寒氣的作用

無病都可以飲架, 飲完之後成身曖笠笠!!

暖和身體, 提高抵抗力!

DSC05967.JPG 

 

雙膠原緊緻提升面膜

這一盒面膜是限量版呀!

特別的是它有獨特的剪裁設計

不只面部, 面膜更伸展至下巴及腮位, 可以有提升拉緊的功效

而隻膠原就包括 三肱膠原蛋白 及 微膠原蛋白

它們都是極細分子, 可以高度滲透入肌膚

http://www.fancl-hk.com/landing/uzonemask_201010.asp?Type=PMask

DSC05970.JPG 

 

買下買下, 就買左 3千幾 啦!!!

所以 join 左 VIP membership, 以後買野有 9折.

仲即時用積分換左禮物

DSC05961.JPG 

發芽米(玄米口味)

發芽米比白米有更多豐富營養,

eg. 有膳食纖維, vitamin b, 鎂質 etc.

ba 話煮法同白米一樣, 但煮出來的飯會比較黏

 

ba 仲好好人送左個 2011 座枱月曆 and 幾包 玄米綠茶

DSC05956.JPG  

 

 

見我再回購, 仲要回購咁多,

唔多唔少都估到我食用一個月後的效果係幾好啦!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    smallsmallfish 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()