很久沒有出美食文了

其實 smallfish 平時都很常食這些食那些

不過不是每次都介紹給大家

今次有衝到想話比大家知的是 位於 土瓜灣 8度海逸酒店 的 環球美食自助晚餐

 DSC07066.JPG  

環球美食自助晚餐 即係乜野國家的食物都有啦!

不過今次去酒店仲有重點推介呢!!

就係 和牛刺身 及 新鮮生蠔 啦!!!

 

先介紹下 和牛刺身,

大家唔洗驚, 唔係來自 japan, 而係來自 australia

放心食放心盡情食啦!!!

睇個樣都知道佢好新鮮啦!! 顏色好紅潤呀!!!

仲配有蔥粒 及 調味

不過我都係無點到, 原汁原味先係最正喔!!!

入口....不是即溶

沒有很重的和牛味道

不過可以感到很肉質很嫩滑

屬於味道比較清淡的刺身

不錯不錯, heee........我當晚都食左好幾碟

 DSC07069.JPG  

DSC07070.JPG  

 

另外重點介紹的是 生生蠔

其實生蠔好多 buffet 都會有得食

不過唔係間間都係食到新鮮的

今次於 8度海逸酒店 便食到 原隻即開 新鮮生蠔

大家睇個樣好似無乜特別

但入口品嚐之後便知龍與鳳

的確是好味到無人有呀!! (sorry!! 好似講到好誇張咁)

以三百多的價錢可以吃到這樣新鮮的生蠔

我覺得真係好值呀!!!

入口可以感受到海水的鹽味

而且生蠔都很豐盈的, 隻隻都很厚肉

又比我橫掃左好多碟

 DSC07068.JPG  

 

除了以上兩種 酒店推介之外

我個人都仲極力舉手推介大家食 長腳蟹

新鮮程度又係比 10分滿分呢!!

每次推出一盤新的長腳蟹

大家都搶著夾呀!!

 DSC07067.JPG  

 

最後我仲想介紹的當然少不了女仕們最愛吃但又最恨它的 甜品了

buffet 的 甜品相信有近20多款

 唔講咁多啦!!!大家不如睇下相啦!!!

 DSC07074.JPG  

DSC07076.JPG  

DSC07077.JPG  

DSC07079.JPG  

DSC07072.JPG  

其實仲有好多唔記得左拍 (恐怕因為我太興奮掛住食唔記得左影相!! haha)

個人最鍾意便是 芒果拿破崙餅

不單止有大量的 芒果 係表面

下面的 拿破崙餅 都係超級 脆脆脆脆脆脆脆..........................

 DSC07078.JPG  

 

而家唔知仲係咪重點主打 和牛刺身 及 新鮮生蠔

有興趣可以到 8度海逸酒店 website 睇下啦!!

monday to thursday $318/audlt

friday to sunday & public holdiay $358/audlt

有時見到免費 newspaper 會有 8折coupon

咁就好抵食啦!!!

arrow
arrow

    smallsmallfish 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()