close

christmas 將近, 血併的心情越來越濃烈了

今天到了 太古廣場 Harvey Nichols 一逛

結果又買了一大袋戰利品回來喔!!!

DSC00256.JPG  

DSC00257.JPG  

 

估下買左咩!?

um.......係 skin care product

估下我去左邊間 beauty shop!!!????

um..............有好多間呢..............

其實我o係去左 Erno Laszlo 專門店

其實我一直也有用它的產品

因為新開幕, 所以去看看它的新店優惠

睇下睇下......就買左佢地啦!!

DSC00258.JPG  

每天使用的話, 這裡的份量足夠使用 1個月

優惠中, 水療冰白面膜, 有買五送一

皇牌產品, 不可不買!!!

皇牌產品, 不可不買!!!

而且近來肌膚真的越來越乾了

要用一些勁強的注水面膜啦!!

DSC00259.JPG  

另外, 再買了一 set 套裝 

HydrapHel 滋潤保濕護膚水 + 水療冰白面膜

護膚水含高度補濕因子 等營養, 可以修復受損細胞

仲有效舒緩抗敏, 轉季後我的肌膚仍不太穩定

希望用左佢可以舒緩下啦!!!

最後, 總共有 7盒 面膜, 即係有 28次,

日日敷, 可以敷足一個月呢!!

 

而 10月19日 開始 Harvey Nichols 更有 "即時買 即時減" 的優惠

買滿 $2000 可即時減 $200

買滿 $3000 可即時減 $300

DSC00260.JPG  

我買了 三千多, 可以減 $300 呀!!!

還 join 了 Harvey Nichols Beauty Club

遲些 christmas 再去血拼先!!!

 

Erno Laszlo 文章回顧:

ERNO LASZLO 新店之水潤體驗

ERNO LASZLO 你又知唔知係乜!?

 

其他分享地方 :  pixnet‧ theztyleshe.com ‧ fashion & beauty ‧ mysinaladyqoozabeauty linkASW

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    smallsmallfish 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()