close

好開心!! 好開心呀!!!!

今天很慶幸有機會出席MINA舉辦的第一個讀者互動環節

急不及待想同大家分享呢!!!

 

作為第一個活動

節目真的相當豐富喔!!

【mina × NICE CLAUP × black n white】Dessert Journey Workshop

有視覺享受又有味覺享受!!

20131207_115832   

 

活動於大角咀Black n White 內舉行

場內的佈置很優雅, 放滿了不少NICE CLAUP及糖妹喔!

 2  

4  

對於Nicole我來說, 其實這裡一點也不陌生

我已經去過 Black n White 好多次喔!!

它的甜品很精緻, 很美味! 款式還不時更新的!

"消失的朱古力"是我最喜歡它的飲品之一! 每次去必點!

其它甜品飲品都好值得推薦, 遲些再開一篇文詳談詳談!

 

先講返今日活動先

活動先有mina, nice claup 及 black n white的代表為大家介紹一番

佢地個個都好NICE, 好好人, 好好傾

5  

活動有得玩有得食, 仲有有獎遊戲

「我最喜愛的mina...×NICE CLAUP girl look」以及「最佳Dessert decoration獎」

  

活動先是體驗味覺享受

black n white 的甜品很出名

但其實佢地都有不少主菜

今日我地就試到即做的意大利後粉

5a  

充滿新鮮蕃茄的味道, 是black n white 刻意為大家準備

幫大家打開味蕾, 為其後的限定甜品"開路" heehee!!!

 

之後, 有甜品師傅為大家示範製作 chocolate decoration

靚仔師傅一出場, 未食甜品的讀者們都已經"甜"到暈倒了!

 6  

 

我地今日都有機會可以試下做

眼見師傅很輕易便做了很多不同款式

但到自己做真係幾有難度

我的手藝真係呢!!>.<

7  

做完的朱古力裝飾要入雪櫃雪一陣先可以上碟架!

 

與此同時, Nice claup同事為大家介紹今季的新款

nice claup 的風格一向是樸素得來又時尚新穎

返工又得, 出街又得, 自己mix & match, 可以穿出自我格調

而今季的ONE PIECE 套裝, 簡單得來又不失高貴

放工之後加一頂帽子便可以去街街了

真係好方便!

8   

今日介紹的只是一小部分

仲有好多新款呀!!!

我睇cataloge, 見到好多都好適合用黎出席christmas party!!!

9  

有心水有心水了!!

所以已經打算去門市分店睇下,入下貨! (又被燒到了!)

等我買完返黎又燒下大家先!! 呵呵呵!!!!

大家都去佢地website/facebook睇下有無心水啦!

http://www.niceclaup.jp/

https://www.facebook.com/hk.niceclaup

 

攪左咁耐

朱古力裝飾雪好了

可以用黎作甜品裝飾啦!*

作為裝飾的主角甜品....

10  

"Purple Fantasy Dessert Set"

包括了earl grey gelato

以及dark violet 系列中的黑朱古力mousses及紫紅色的黑加倫子蛋糕

它的設計靈感是來自nice claup fw13 collection - sweet devil cinderella

所以都附有千鳥格的設計

完美的crossover!!!

 

以上那個裝飾後的高水準作品, 當然不是屬於我啦!是靚仔師傅架!

看我這些, 真的不堪入目!

11   

「最佳Dessert decoration獎」....當然無我份

不過過程的確很好玩呀!

唧下唧下, 又忍唔住食下食下

因為朱古力裝飾所用的朱古力是70%以上的香濃朱古力

又香又滑, 點忍得到唔食喎!!

 

其實今日仲有另一款甜品品嚐的

名為"Strawberry Dream" Cake Cup

12  

除了有士多啤梨餡料之外

還有檸檬醬, 檸檬mousse, vanilla海綿蛋糕

口感超豐富!!

nice claup 代言人糖妹的至愛喔!

 

甜品之餘, 再嚐一杯花茶

最大享受是也!!

劃上完美句號!!

13  

再次多謝 MINA 提供這次活動機會

希望下次都有機會出席啦!

如果你都想參加就要多多留意MINA FACEBOOK啦!!

https://www.facebook.com/minahongkong

 

arrow
arrow

    smallsmallfish 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()