close

【頭皮做到卸妝級潔淨!? 真係估你唔到喎!!! 咁厲害!?

 

今時今日大家都好關注凍齡其實大家又知唔知道,

除左面部肌膚之外髮質都好重要架!

試想一下一位擁有滑白肌膚的女仕但髮質都是乾巴巴亳無光澤,

試問點可以做有凍齡的感覺呢!

所以我覺得護理頭皮都可重要可以做到為頭髮卸妝就最好啦!

 

Rejoice飄柔近期出左一個有卸妝水成分的洗頭水,

洗頭果時可以做到卸妝級的乾淨洗完頭之後頭皮潔淨又清爽,

仲可以做到有空氣感真的可以提升童顏減齡的效果呀!

Rejoice飄柔微米淨透洗護系列這個新產品包括有

Rejoice 飄柔淨油柔順微米淨透洗髮露 及

Rejoice 飄柔淨油柔順微米精華潤髮髮乳

 

 

個包裝唔同左喎!!!! 真係差d唔認得佢係rejoice飄柔呀!!!

佢作為 Rejoice飄柔 首支無矽洗頭水,

就已經隆重其事將法國的微米卸妝配方加左入洗頭水,

真係好勁呀!!!

 

其實我之前都有頭髮問題,

由於天氣炎熱太陽陽光都令到我d頭髮變得乾旱,

而且仲無晒光澤外表看上去令到我好似老左幾年咁.

到今次比我遇到 Rejoice飄柔微米淨透洗護系列

這個革新洗髮慨念的無矽卸妝水產品,

終於可以完全解決到我的頭髮問題啦.

 

 

Rejoice 飄柔淨油柔順微米淨透洗髮露

洗頭水採用0%矽 及 Micellar 微米卸髮妝凝露配方,

其溫和親膚能有效地深入頭皮毛孔,

把頭皮油垢與髒污完全清除.

而其蘊含的天然白茶精華和檸檬草精萃,

更加可以去油淨化令秀髮變得自然柔順蓬鬆.

 

Rejoice 飄柔淨油柔順微米精華潤髮髮乳

同樣蘊含卸妝水Micellar 微米成分的潤髮乳,

其精華微粒比起髮絲更細少得多,

使其更易於均勻分佈於髮絲上,

成功打造輕盈柔順的秀髮.

再加上天然白茶精華和檸檬草精萃,

令秀髮更加健康有光澤.

 

我大約用左一星期已經可以見到功效,

髮絲好明顯變得光亮而且順滑好多,

以前梳頭髮時都會加結又會出現掉頭髮的現象,

但用左Rejoice飄柔微米淨透洗護系列之後,

它的零矽配方同卸妝水成分,

令到我的秀髮好似有卸妝之後的乾淨感覺,

而且它的性質十分溫和,

不會刺激頭皮洗完頭之後頭皮好清爽舒服

秀髮不再乾旱即使面對陽光真唔洗怕啦!

大家都要好似我咁多多注要頭皮保護啦!

頭皮夠清爽健康又有空氣感,

即時完美達至減齡效果啦!!!

真係從來都未試過有咁清爽的體驗呀!!!

零矽” + “卸妝水配” 真係好強呀!!!

 

 

 

 [ Rejoice 飄柔淨油柔順微米淨透洗髮露(530ml) hk$49.9

Rejoice 飄柔淨油柔順微米精華潤髮髮乳(530ml) hk$49.9 ]

 

 

係咪好想試下rejoice飄柔這個全新卸妝功效呢!

只要click入去以地方,

https://goo.gl/E6zXx2

就可以攞到Rejoice微米淨透洗護系列 $15現金劵! (限時優惠喔!!!)

jetso, 快到click入去睇下啦!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    smallsmallfish 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()